IMPORTANTE, VOTACION OBLIGATORIA, Fusion con $(ò_ó)$
+9
mor
Taspi
Beni
Enxebre
archy
puchenko_
noruk
alexa
Reef
13 participantes
GaLiZa :: Alianza Galiza :: Embaixada
Página 1 de 1.
IMPORTANTE, VOTACION OBLIGATORIA, Fusion con $(ò_ó)$
Temos ante nos a poibilidade de dar un paso de xigante na evolucion da alianza, pero claro esta ally pensouse para so galegos asiq abera discrepancias entre nos. Simplemente poñede todos un post aki dicindo si ou no, non sexades moi extensos q despois teño q facer o reconto, considero q para q a votacion sexa efectiva alomenos o 75% deben de votar o mesmo.
Un saudo, Reef.
Un saudo, Reef.
Reef- Noob
- Cantidad de envíos : 4
Re: IMPORTANTE, VOTACION OBLIGATORIA, Fusion con $(ò_ó)$
A min iso soame máis a unha absorción que a unha fusión, xq é unha alianza con moitos membros e 2 filiais, q basea a súa forza no número de membros e non na calidade destos, o q a min persoalmente xa non me gusta.
Ademais de q xa non sería unha alianza galega. Eu estou a favor de deixar entrar xente de fora, pero tantos... non sei, xq non seria o mesmo, sería outra alianza xa e para iso...pois hainas mellores.
Pero si recoñezo que a cantidade fai q teñas preto, con máis facilidade, a membros da túa propia alianza, o que sempre é positivo.
De todos modos antes de botar si ou non pon as condicións en que se farían e o q elo conlevaría.
Se é simplemente integrarnos na súa alianza o meu voto e non.
Ademais de q xa non sería unha alianza galega. Eu estou a favor de deixar entrar xente de fora, pero tantos... non sei, xq non seria o mesmo, sería outra alianza xa e para iso...pois hainas mellores.
Pero si recoñezo que a cantidade fai q teñas preto, con máis facilidade, a membros da túa propia alianza, o que sempre é positivo.
De todos modos antes de botar si ou non pon as condicións en que se farían e o q elo conlevaría.
Se é simplemente integrarnos na súa alianza o meu voto e non.
alexa- Noob
- Cantidad de envíos : 22
NOM rotundo, hai xente por ingresar ainda e estaremos entre as 10 mellores alianzas en breves, senóm tempo ó tempo... saúdos.
noruk- Noob
- Cantidad de envíos : 16
puchenko_- Noob
- Cantidad de envíos : 12
Eu digo q non polo mesmo q alexa
archy- Noob
- Cantidad de envíos : 15
Enxebre- Noob
- Cantidad de envíos : 5
non
son pouco fortes como para fusionarnos con eles, o seu rango dallo o número de xogadores co q contan , na miña opinión antes q fusionarnos con eles é mellor fusionarnos de novo con galiza II , con iso digocho to, estamos a medrar pouco a pouco , mellor continuar asi
son pouco fortes como para fusionarnos con eles, o seu rango dallo o número de xogadores co q contan , na miña opinión antes q fusionarnos con eles é mellor fusionarnos de novo con galiza II , con iso digocho to, estamos a medrar pouco a pouco , mellor continuar asi
Beni- Noob
- Cantidad de envíos : 6
Eu digo que non...
Non creo que debamos fusionarnos, creo que tal e coma estamos podemos chegar lonxe...
Non creo que debamos fusionarnos, creo que tal e coma estamos podemos chegar lonxe...
Taspi- Noob
- Cantidad de envíos : 15
pois esta claro, proposta de fusion denegada. Post cerrado.
Un saudo.
Un saudo.
Reef- Noob
- Cantidad de envíos : 4
eu son novo e creo que a miña resposta e non.por que xa non seria unha alianza nosa
mor- Noob
- Cantidad de envíos : 20
Eu digo non! saudos desde viveiro!
abrancho- Noob
- Cantidad de envíos : 3
NON - pois se estamos bem organizados e unidos, nao precisariamos de ninguem mais
DOMINGOS- Noob
- Cantidad de envíos : 3
EU DIGO QUE NON, NOS SOS PODEMOS.
jaliza- Noob
- Cantidad de envíos : 9
Eu penso que estamos ben coma estamos.
Motero666- Noob
- Cantidad de envíos : 19
GaLiZa :: Alianza Galiza :: Embaixada
Página 1 de 1.