Atacado por un Aesir
2 participantes
Página 1 de 1.
Atacado por un Aesir
Como vedes, o tipo vai a por todas (ataca a miña 15c)
Non suelo pedir moitas cousas a esta alianza, pero gustariame que quen poida me achege falanxes ou pretorianos (eu conto cun miserable exercito de 500 lanceiros e 100 paladins, q retirei intres antes do ataque salvo ese que acababa de sair do forno)
E aunque sei q naide vai ler isto (ou casi nadie) eu reporto, porque como alianza deberiamos axudarnos en momentos criticos coma este. Senon vos é menester, comprendereino, pero como baixa a lealtade dunha aldea cando te atacan con caciques, tamén baixara a miña lealtade cara Galiza...
Saudos
EDITO: Penso eu que chegamos a situacións coma estas polo que se comenta no post "bolas grises"... DE QUÉ NOS VALEN? Para ter máis xente e estar máis arriba??? A iso chamaselle ser CASITERO, e sendo iso non se gaña un server, o que se fai e facer de reclamo para alianzas que queren vacas gordas gordas... E iso nos tomaron, por ter tanta puta bola gris e vermella.
Zeit- Noob
- Cantidad de envíos : 20
Re: Atacado por un Aesir
totalmente de acordo contigo zeit.eu xa sabes que dende o xoves non vou a estar pero axudareiche como poida.fixeches moi ben en quitar as defensas.se podes intercala unhas defensas polo medio.funciona moi ben (digocho eu que perdin unha aldea pero lle costou 3 caciques que matei mais o da conquista)
1 saudo
1 saudo
Mauric- Noob
- Cantidad de envíos : 7
Grazas
Grazas polo apoio escrito, e tamén polo que me ofrecestedes directamente a min, pero como xa vos contei ós que vos molestachedes en falarme, convertin á 15c na miña capital... que intente conquistarma agora!!!! xDDDDDDDDDDD e defensas a dolor xa estou facendo... encarguei en total 1000 lanceiros a nivel 5 de herreria, e por agora solo 125 paladins, pero espero ter pronto 250 ou 500... aparte, o tipo achantou, aunque espioume esta mañá con 300 batidores.
Polo dagora, crise superada. Xa informarei se se da algo novo.
Polo dagora, crise superada. Xa informarei se se da algo novo.
Zeit- Noob
- Cantidad de envíos : 20
Página 1 de 1.