GaLiZa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Atacado por un Aesir

2 participantes

Ir abajo

Atacado por un Aesir Empty Atacado por un Aesir

Mensaje  Zeit Miér Oct 15, 2008 3:53 pm

Atacado por un Aesir Dibujohl4

Como vedes, o tipo vai a por todas (ataca a miña 15c)

Non suelo pedir moitas cousas a esta alianza, pero gustariame que quen poida me achege falanxes ou pretorianos (eu conto cun miserable exercito de 500 lanceiros e 100 paladins, q retirei intres antes do ataque salvo ese que acababa de sair do forno)

E aunque sei q naide vai ler isto (ou casi nadie) eu reporto, porque como alianza deberiamos axudarnos en momentos criticos coma este. Senon vos é menester, comprendereino, pero como baixa a lealtade dunha aldea cando te atacan con caciques, tamén baixara a miña lealtade cara Galiza...

Saudos

EDITO: Penso eu que chegamos a situacións coma estas polo que se comenta no post "bolas grises"... DE QUÉ NOS VALEN? Para ter máis xente e estar máis arriba??? A iso chamaselle ser CASITERO, e sendo iso non se gaña un server, o que se fai e facer de reclamo para alianzas que queren vacas gordas gordas... E iso nos tomaron, por ter tanta puta bola gris e vermella.
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Atacado por un Aesir Empty Re: Atacado por un Aesir

Mensaje  Mauric Miér Oct 15, 2008 5:38 pm

totalmente de acordo contigo zeit.eu xa sabes que dende o xoves non vou a estar pero axudareiche como poida.fixeches moi ben en quitar as defensas.se podes intercala unhas defensas polo medio.funciona moi ben (digocho eu que perdin unha aldea pero lle costou 3 caciques que matei mais o da conquista)
1 saudo

Mauric
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 7
Fecha de inscripción : 16/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Atacado por un Aesir Empty Grazas

Mensaje  Zeit Jue Oct 16, 2008 3:36 pm

Grazas polo apoio escrito, e tamén polo que me ofrecestedes directamente a min, pero como xa vos contei ós que vos molestachedes en falarme, convertin á 15c na miña capital... que intente conquistarma agora!!!! xDDDDDDDDDDD e defensas a dolor xa estou facendo... encarguei en total 1000 lanceiros a nivel 5 de herreria, e por agora solo 125 paladins, pero espero ter pronto 250 ou 500... aparte, o tipo achantou, aunque espioume esta mañá con 300 batidores.

Polo dagora, crise superada. Xa informarei se se da algo novo.
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Atacado por un Aesir Empty Re: Atacado por un Aesir

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.