GaLiZa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Axuda Ugenta para un dos nosos

+2
jaliza
puchenko_
6 participantes

Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  puchenko_ Vie Jul 18, 2008 12:52 am

Archy esta a recibir ataques con catas , pido reforzos urxentes para -76/50 espero compromiso de todos, e ademais mandares cereal para manter as tropas.
GrACIAS!!!!
puchenko_
puchenko_
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 12
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  jaliza Miér Jul 23, 2008 5:09 pm

segue necesitando axuda a dia de oxe?
jaliza
jaliza
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 23/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  archy Jue Jul 24, 2008 12:47 am

Tendo en conta o tempo q pasou pois xa o solucionei eu coa axuda de puchenko_ pero moito me temo q as cousas non van quedar asi

archy
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  Beni Jue Jul 24, 2008 5:13 pm

se iso mandamos un ataque conxunto co q poidamos para darlle un escarmento , pero de nada nos vale se retira as tropas, quitando o caso de q ataquemos con catas , o malo disto é q no meu caso tardaran case un dia en chegar, e outro en voltar, e iso cando poida exploralas.

non sei pero temos q empezar a plantexarnos como defendernos agora q comezamos a ter algo de peso , cantra ataques coma o q sufriu alexa o outro dia non podemos facer nada, pero contra os que están a atacar as aldeas menos desenroladas da ali igual podiamos defendelas atacando os atacantes ou algo.

propoño q unha persoa se encarge de facer outro reconto de tropas , e q estude a posición de cada un de nós par ver quen pode axudar a quen no menor tempo posibel , e tamen q se informe dos representantes de cada un para ver se nos podemos organizar mellor

un saudo compañeiros

Beni
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  alexa Vie Jul 25, 2008 12:31 am

Estou dacordo con Beni.

Temos que comezar xa a pensar máis como alianza que separadamente. Podemos facer un post cá cantidade de tropas e demais.

Se facemos un ataque conxunto ten que ser con catas ou nada. Simplemente xq só de tropas un ataque que ve ir dende fai 4 horas non ten moito futuro xq manda as súas tropas de paseo e listo. En cambio se lle mandamos unhas cantas catas e destruimos edificios estratexicos (taller, academia, establo...), pouco importa que lle queden tropas, xq contra elas xa o problema é menor.

E con isto non me refiro só no caso de archy senon no de calquera membro (no que o rival sexa asequible). Namentres estemos tan lonxe e a única estratexia posible que vexo.

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  noruk Vie Jul 25, 2008 11:44 pm

O min de defensa que se poña o choio...

noruk
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 16
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Axuda Ugenta para un dos nosos Empty Re: Axuda Ugenta para un dos nosos

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.