o novo server 5
+2
Taspi
mor
6 participantes
o novo server 5
ola conpatriotas...queriavos facer unha proposicion...porque agora que empeza o server 5 novo non nos apuntamos tamen ali toda a xente desta ali para asi poder nun futuro ser 1a das mais fortes....
mor- Noob
- Cantidad de envíos : 20
Re: o novo server 5
Gústame a idea, eu apùntome
Taspi- Noob
- Cantidad de envíos : 15
Eu tb estarei x alí
alexa- Noob
- Cantidad de envíos : 22
Eu non q co server 4 e este teño mais q suficiente jejej
archy- Noob
o novo serber
pois temos que falar pa ver en que zona a facemos...quique tamen se apunta e xa falei cun par de amigos que estan noutros mundos e tamen estan dispostos....isto vai ser a bomba....
ah!unha pregunta!sempre tuven pobos galos,e estou dudando en facer un barbaro que me dicides?
ah!unha pregunta!sempre tuven pobos galos,e estou dudando en facer un barbaro que me dicides?
mor- Noob
Si, ademais hai algúns máis q non postearon pero q tb se van vir ^^
A cousa sería poñernos dacordo nun sector e nunha hora de rexistro e activación para quedar todos xuntos, o q facilitaría moito as cousas. A unión fai a forza.
O dos pobos... eu en 2 servers tiven galos e nestes xermanos, e a verdade repetirei xermanos, é máis fácil progresar con eles.
Se só podes entrar unha ou 2 veces o día entón son mellores os galos, por escondites e demais, pero se es activo xermanos. Sempre é máis divertido atacar q defender, jeje.
Sobre romanos non opino q nunca os elixin, xa comentaran outros xD
A cousa sería poñernos dacordo nun sector e nunha hora de rexistro e activación para quedar todos xuntos, o q facilitaría moito as cousas. A unión fai a forza.
O dos pobos... eu en 2 servers tiven galos e nestes xermanos, e a verdade repetirei xermanos, é máis fácil progresar con eles.
Se só podes entrar unha ou 2 veces o día entón son mellores os galos, por escondites e demais, pero se es activo xermanos. Sempre é máis divertido atacar q defender, jeje.
Sobre romanos non opino q nunca os elixin, xa comentaran outros xD
alexa- Noob
Eu digo a zona noroeste de Galiza, claro está...
A hora a poder ser unha na que podamos coincidir todos ca activacion...
E en canto o dos pobos e só fun romanos e creo que estan bastante equilibrados tanto en ataque como en defensa...
saudos
A hora a poder ser unha na que podamos coincidir todos ca activacion...
E en canto o dos pobos e só fun romanos e creo que estan bastante equilibrados tanto en ataque como en defensa...
saudos
noruk- Noob
- Cantidad de envíos : 16
o novo serber 5
bueno pois enton quederemos o martes...eu a calqueira hora estou dispoñibel se non fago eu a conta faima quique que entre os dous estamos conrctados case todo o dia....que poña unha ora noruk e que mande un igm colectivo pa que se enteren os demais da aly,pa que despois non nos digan que non nos avisamos...saudos atodos sempre en GALIZA!
mor- Noob
Vale, enton sector noroeste (-+).
A hora de activación se pode ser pola noite mellor, se os demais podedes ^^.
Sería cousa de ir decidindoa xa, por se non pode todo o mundo deixar xa a outra persoa encargada de q ya active nese momento e non perder xente.
A hora de activación se pode ser pola noite mellor, se os demais podedes ^^.
Sería cousa de ir decidindoa xa, por se non pode todo o mundo deixar xa a outra persoa encargada de q ya active nese momento e non perder xente.
alexa- Noob
o novo serbeerrrrrrr
q min pareceme ben...sobre as 10...ou asi
mor- Noob
Eston dacordo, o martes as 10...
noruk- Noob
- Cantidad de envíos : 16
Eu tamén podo o martes as 10
Taspi- Noob
A ver, varias cousas q comentar.
Primeiro sinto levarvos a contraria pero as inscripcións comezan o mércores 3, co cal nada de pre-rexistrarse o martes, jeje.
Logo q o horario de rexistro é indiferente, o q conta é o de activación. Ou sexa, cando chega o mail e pos o código e todo iso.
E o da hora preferiría unha menos exacta, xq canta menos xente haxa activando a súa conta nesos momentos máis posibilidades de caer preto. E ademais para quedar preto ten q ser no mesmo momento, se pode ser mesmo segundo mellor q no mesmo minuto, e iso é algo moi exacto. E iso vexoo díficil (nalgún caso si coordinandoo nese momento x msn, pero en xeral), algunha idea?
E xa... nada máis
Primeiro sinto levarvos a contraria pero as inscripcións comezan o mércores 3, co cal nada de pre-rexistrarse o martes, jeje.
Logo q o horario de rexistro é indiferente, o q conta é o de activación. Ou sexa, cando chega o mail e pos o código e todo iso.
E o da hora preferiría unha menos exacta, xq canta menos xente haxa activando a súa conta nesos momentos máis posibilidades de caer preto. E ademais para quedar preto ten q ser no mesmo momento, se pode ser mesmo segundo mellor q no mesmo minuto, e iso é algo moi exacto. E iso vexoo díficil (nalgún caso si coordinandoo nese momento x msn, pero en xeral), algunha idea?
E xa... nada máis
alexa- Noob
pois si que e dificil....
enton como queres facer eu pensei que seria mais sinxelo.....aqui tes o meu mesngr...rogermini@hotmail.es dinos ti como facer pa quedar o mais preto posibel
mor- Noob
Ok, agregoche e así no momento falamolo. E q eu tpc sei como facer, x iso preguntaba.
Os q nos temos no msn si, xq quedamos todos a unha hora, e nese momento falase nunha xeral e si que se poden facer todas con diferencias de segundos ou incluso de nada. Pero é moi díficil coordinar algo así x IMG!
Por certo, teño unha duda, q clase de ali vamos a ter..
Unha ali só galega coma hasta agora ou unha ali normal?
Os q nos temos no msn si, xq quedamos todos a unha hora, e nese momento falase nunha xeral e si que se poden facer todas con diferencias de segundos ou incluso de nada. Pero é moi díficil coordinar algo así x IMG!
Por certo, teño unha duda, q clase de ali vamos a ter..
Unha ali só galega coma hasta agora ou unha ali normal?
alexa- Noob
ei vai o can ca bica toda....
pois o martes pomos unha ora e xa esta...a alianza como queirades....a min tanto me ten...
mor- Noob
Vale, quedar o mércores a unha hora para rexistrarnos, e simplemente de paso q estamos para o rexistro, falamos o da activación.
O q se pode facer logo e poñer para a activación unha hora e se alguén non pode pois pasar o código ou o seu enlace de activación e q lla active outro q si este, parecevos??
O q se pode facer logo e poñer para a activación unha hora e se alguén non pode pois pasar o código ou o seu enlace de activación e q lla active outro q si este, parecevos??
alexa- Noob
Agora fai falla poñerse en contacto coa xente que estamos no server5.
Eu este foro non sei como vai nin quenes son administradores e se están pola labor de traballar nel del pero se queredes poño a vosa disposición un foro que teño, e imonos organizando.
Eu este foro non sei como vai nin quenes son administradores e se están pola labor de traballar nel del pero se queredes poño a vosa disposición un foro que teño, e imonos organizando.
Motero666- Noob
- Cantidad de envíos : 19