GaLiZa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

no puedo hacer mas...

+8
mor
Quique
Motero666
Beni
alexa
archy
Taspi
enoc
12 participantes

Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty no puedo hacer mas...

Mensaje  enoc Vie Ago 08, 2008 3:23 am

hola, preciso axuda...
esplico a miña situacion, a cousa e qeu un tal "Drasik" tomoume pola sua vaca, e a cousa e que eu xa non podo facer nada x que teño 8 escondites a nivel 10 asi que o serei sempre se non me axudades.
E un tipo forte asi que non quero que se lle ataquedes , pero si que se me defenda a min, sempre me ataca con 250 loitadores de hacha, preciso a axuda da alianza, xa a pedira otras veces, pero o unico que me dixeron foi que fixera escondites, pois ben, xa non podo facer mais.... axudademe a defenderme...

enoc
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 08/08/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Taspi Vie Ago 08, 2008 11:24 am

A ver que din os demáis, eu poderíache enviar algunha tropa pero non sería suficientes, ademáis estás moi lonxe de min, tería que ser un apoio por parte de todos...

Taspi
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 15/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty ........

Mensaje  enoc Vie Ago 08, 2008 2:19 pm

pois eso e o que penso eu, teria que ser algo coordinado e darlle unha espantada, mataarlle todas as tropas que envie algun dia e haber que pasa o mellor olvidase de min....

enoc
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 08/08/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  archy Vie Ago 08, 2008 2:29 pm

A ver q se pode facer, pero ten q ser algo coordinado, non axudas individuais

archy
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  alexa Vie Ago 08, 2008 5:05 pm

Pois si, xq moitos estamos a bastantes horas de distancia, eu polo menos, có cal coordinación para chegarmos todos a vez.
Tb debemos procurar reunir as meirandes tropas que poidamos para ter as menores perdas posibles e non cargarnos de paso as nosas.

Polo demais pois simplemente que se avise cando sería e as tropas necesarias por persoa, ou as q cada un aportaría, según sexa.

Enoc, só procura ter o cereal suficiente para aguantar as tropas na aldea ata o ataque Wink

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Beni Vie Ago 08, 2008 7:26 pm

boas a todos!

aqui falla algo , estasme a decir q con 8 escondites o 10 ainda te atracan , con eses escondites e a tua aldea con 300 e pico de pob terias q ter de sobra para seguir medrando e q non che marchen cos recursos , e q non podo crer q non poidas fer nada nesa situación
eu creo q escondites sobranche, o q terias q fer é crear tropas das q sexan e evolucionar pouco a pouco , xa verias cando o drasik marche da tua aldea sen recursos e cun par de tropas menos , ou cas q sexan , deixa de atacarte , eq diso se trata, se te atracan e non sacan taxada un par de veces deixan de atracar ,se despois disto ainda segue a atacar entón poderiamos intentar aldo

para o resto:
ai xente q cre q a solución para todo é un ataque conxunto, informo de q iso neste momento é compricado de realizar , podemos organizar ataqes conxuntos para axudar a compañeiros q son atacados por unha ou duas aldeas con menos de 500 pob ou por ai, ou no caso de ataque con catas poderiamos intentalo contra unha aldea máis forte
no resto dos casos de compañeiros q son atacados por varias aldeas ou por algunha aldea forte , a solución non creo q sexa un ataq conxunto contra esas aldeas , se non q eses compañeiros intenten conectarse máis uns dias seguidos para evitar q os atraquen, cesando asi os ataques polos seus agresores, poden axudarse de representantes

tedes q entender q se estades a ser atacados por varias aldeas non podemos atacar conxuntamente a todas

sinto pero isto é o q opino , se seguides vendo doutro xeito pois miramos d habrir un debat ou o q sexa

un saudo!

Beni
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  alexa Vie Ago 08, 2008 8:16 pm

Nisto non estou dacordo contigo Beni.

É verdade que non nos conven enfrentarnos a xogadores de alis do top10, pero é q non estamos falando diso. Creo q ningúen pensa en atacar senon en facerlle unha estampada.

Polo menos darlle a oportunidade de crecer.
É un xogador do noso nivel, vale, é un bo atacante cun bo exército, pero a ninguén lle fai graza atacar para non levar nada e por riba perder tropas. Iso, xunto cos escondites que ten, deberíao deixar crecer sen problemas.

Eu creo q niso consiste ser unha ali, en cando se pode, axudar os compañeiros. Logo queixaremonos de q temos moitas vacas e recibimos moitos ataques...Renunciar as tropas un día, inclusive cá posibilidade de q algunhas non volvan, pareceme un risco asumible.

Senon actuamos coma ali nunca nos van a respetar como tal.

Pero ben, eu nisto o q decida a maioría facer
Q opinades os demais? Rolling Eyes

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  archy Vie Ago 08, 2008 10:19 pm

Eu estou en parte de acordo cos dous,e dicir, Beni ten razon en q non podemos estar a todos os ataques que nos poidan facer, sobre todo cando o compañeiro ten 8 escondites grado 10, podense buscar solucions coma ter un representante q axude a consumir materias. Con alexa estou de acordo e que se queremos ser unha alianza forte temos que estar todos xuntos, os debiles cos fortes e os fortes cos debiles, todos temos q ser compañeiros pra q sepan con quen se meten.
O que eu penso e q o q teña problemas que o comente x aqui, que asi debatimos todos e buscanse mellor as solucions, pero temoslle que mandar a Beni como ministro de defensa IGMs cos ataques q nos fan e grados de granero almacen etc... pra calcular horas, exercitos ...Por agora non nos podemos permitir o luxo de ter frentes abertos, hai q calculalo todo

archy
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Motero666 Sáb Ago 09, 2008 5:47 am

Penso que o mellor que se pode facer e mandarlle tropas todo o mundo a este home, e asi reforzala a sua aldea para cando o ataquen que leven una boa malleira.

Noutra alianza donde estou noutro server chamanlle misions 10, consiste en que cada membro da alianza entrege 10 tropas defensivas a aldea que está sendo atacada, son soamente 10 tropas algo que todos o podemos facer e asi hata reforzar todalas aldeas dos aliados. A cousa vai moi ben no otro server con esta táctica.

Saudos.

Motero666
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 19
Fecha de inscripción : 03/08/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  archy Sáb Ago 09, 2008 12:14 pm

Con 10 tropas cada un imos ter moitas perdidas. Non nos precipitemos, q beni tome a decision

archy
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Apoio ó envio de tropas

Mensaje  Quique Sáb Ago 09, 2008 5:04 pm

Ola a todos@!

Eu si que creo que é necesario que lle enviemos tropas de reforzo, por dous motivos:

- Dende o punto de vista externo, considero necesario que demos a imaxe de unha alianza compacta é organizada. Como xa se dixo, é certo que non estamos preparados para enfrentarnos a unha alianza do top 10, pero sí que debemos amosarlles que non estamos dispost@s a deixar atracar as nosas aldeas, e que temos capacidade para facelo.

-Dende o punto de vista interno, penso que hai que empezar a actuar coma unha alianza. Polo que estou vendo, a medida que avanza o xogo, este convertese nun xogo de alianzas onde quen actúe de xeito individual pouco terá que facer. E, aínda que centremos a nosa colaboración e actuación dentro dos tres equipos formados por ser esta máis práctica e efectiva, estaría ben que de vez en cando enrolarnos nunha aventura conxunta, como pode ser a defensa de este compañeiro (estou seguro de que tod@s estaríamos pendentes do resultado da "estampada").

No caso de que se decida enviar tropas, propoño un sistema máis progresivo para decidir cantas ten que enviar cada xogador/a: que cada un de nós envíe o 2% dos habitantes que teña (un que teña 345 habitantes, 6 de tropa; o que teña 678, 12, o de 1234, 24; etc...), cos datos que temos hoxe sería unha tropa de reforzo de 348, sen perxuicio de que quen queira enviar máis o faga.

O que estaría ben, penso, sería porlle data de remate a esta entrada no foro, digoo, porque se decidimos enviar tropas mellor facelo canto antes e non pasar toda a semana debatindo.

Bicos

Quique
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 04/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty o dialogo e o primeiro....

Mensaje  mor Sáb Ago 09, 2008 5:23 pm

Eu son un rapaz moi pacifico,e opino que o primeiro e o dialogo...Pero o que non podemos permitir tampouco e que nos tomen por parvos,vou vos poñer un exemplo:porque nunca se ataca as aldeas pequenas que estan dentro dunha alianza grande...?por medo a unha represaria non...!ahi e onde esta a cuestion...as miñas tropas estan a vosa disposicion!que decida o encargado da defensa!a miña so e unha umilde opinion!saudos a todos... lol!


P.D:"prefiro morrer de pe que vivir axeonllado" EL CHE!ese si era un home

mor
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 26/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  archy Sáb Ago 09, 2008 9:41 pm

Imos a ver, se mandamos tropas ten q ser x unha cantidade de 50 cada un,sino case q nin molestarse xq as perdidas serian moitas. E logo, claro q hai q amosar q somos unha alianza forte e q non nos permitiremos atracar, pero o q hai q plantexarse e a costa d q?ou cantas tropas?ou canto crecemento malograremos?a situacion non e tan sinxela como pra dicir hai q estampar ou non. O primeiro sempre e analizar a situacion non facer as cousas sen pensar

archy
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Taspi Sáb Ago 09, 2008 10:51 pm

Eu creo que se segue a consumir as materias máis tendo 8 escondites, é unha boa forma de evitar que o outro leve nada... eu estiven na misma situación dende que empecei estiven a ser atacada pola mesma persona dúas tres e ata catro veces o día... pero entre os escondites e empregando as materias ningunha das veces levaba nada...e cando empecei a crear tropas as enviaba fóra mentres en non estivese, agora faime algunha visita esporádica pero segue sen levar nada... por eso lle dicía que mentre fai as tropas as pode enviar de reforzo a algún da ali que esté preto del. Pero non facerlle fronte.. co tempo acabará cansando, porque está a empregar tropas nun atraco no que non vai conseguir nada... irá reducindo os ataques a un diario e logo algún esporádico por se baixou a garda.
De todas formas se decidides que o mellor é un reforzo conxunto pra facerlle fronte... alí enviarei os meus homiños dispostos a morrer por un compañeiro...
Saúdos

Taspi
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 15/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  alexa Sáb Ago 09, 2008 11:56 pm

A verdade a min, neste caso en concreto, xa non me parece necesario.

Vendo os ataques non ten ningún dende fai 4 días, q có fallo q houbo polo menos 2 días efectivos. Ademais está en bola amarela o cal a min persoalmente non me gusta. Se se manda as tropas a defender q sexa con sentido, creo q hai compañeiros q o precisan máis.
Agora mesmo tendo en conta a súa falta de ataques debe ter os almacens cheos, iso debelle permitir montar as defensas para cando sexan necesarias e avanzar sen problema.

Por outro lado creo q si se debe decidir cal vai ser a estratexia da ali, defender os compañeiros ou deixar cada un a súa sorte.
Eu, o igual q Archy, penso que cando fagamos algunha debemos mandar un número significativo de tropas, máis que nada xq cantas máis enviemos menos morreran, e polo menos eu prefiro ter a 50 paladins fora da casa un día e q volvan 45, que mandar 20 e que non volva ningún, por poñer un exemplo.
Creo q é o modo máis sinxelo de non sair afectada a alianza, xq tpc consiste en q retrasemos o crecemento individual x intentar protexer os demais.

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  puchenko_ Dom Ago 10, 2008 2:00 am

Eu teño unhos 300 lanceiros e 100 paladins para estampar a quen faga falla, o que queiro e q morran por algo, e dicir por un compañeiro activo, non quero perder tropas por perdelas.
Asi q a calquera membro q necesite axuda defensiva, estarei ali para o q faga falla.
Saudos

PD:
As estampadas deberiamos facelas con tempo, coordinando as horas de chegadas e demais,para q sexan o mais efectivas posibles, e co correspondente cereal para q non morran de fame.Nestes casos e impoortante subir os niveis de granero
puchenko_
puchenko_
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 12
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  xooan Dom Ago 10, 2008 1:10 pm

Lo que yo pienso, es que es el ministro de defensa es el que tiene que valorar a quien ayudar a defender primero y coordinar la defensa, enviando un mensaje a toda la alianza solicitando tropas del tipo que sean necesarias y dicendo claramenta a que aldea hay que enviar las tropas y el cereal.

Es lo más practico, porque sino hay que leerse todo el foro para saber a quien hay que ayudar y a cual de sus aldeas.

Lo mismo para cuando vayamos a hacer una ataque.

xooan
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 08/08/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Beni Dom Ago 10, 2008 6:03 pm

boas!

perdoai q vos deixei co debate , pero é o q qeria, crispar un pouco a ver se a xente esperta

mais ou menos estou de acordo coa maioría , só un par de cousas:

primeiro, o de q decida eu a qen atacar e a quen non , non creo q sexa o mellor , si q vou ser o q vai estar mais enriva do tema e o q vai estudar a situación e o final coordinar, pero creo q o mellor é q se pida a axuda no foro e miremos todos q fer , por un lado porq non dispoño de to tempo do mundo para conectarme e organizar ataques conxuntos tos os dias , e por outro non son perfecto e prefiro contar coa vosa opinión e axuda

segundo, se o final mandamos tropas para axudar a enoc ou non , alexa ten razón agora xa non a precisa, e noruk tamén ten razón ,eu cando vin q o atacaran unha vez e pediu axuda no foro decindo q ten 8 escondites o 10... non sei pero deume a impresión de q enoc te conectas un par ou 3 veces a semana (perdoa se non estou no correcto) , está moi ben o de axudarnos pero enoc para min ,é unha vaca ou vai a selo nun futuro , e iso non se soluciona coa axuda de tropas defensivas da ali , se non con outras medidas como intentei explicar (máis compromiso , representantes ou o q sexa e se vai tirando entón podemos axudar con tropas), se fosemos unha ali top-10 poderíamos permitirnos o de axudar a enoc como se qixese votar sen conectarse un mes , pero non somos unha top-10 , e ai xente máis activa q precisa a axuda

este é o caso por exemplo de enxebre , está a ser atacado constantemente por xogadores fortes , a maioría da ali -cdc- , eu só vexo 2 solucións : unha reforzalo con tropas defensivas e enviar cereais a espera de q cesen os ataqes, e duas entrar nunha peqena gerra con -cdc-

terceiro, unha peqena proposta , dada a situación da nosa ali (un pouco afastados uns dos outros) , cando teñamos q atacar conxuntamente eu prefiro q ataquen os 2 ou 3 xogadores máis fortes e cercanos con 200 ou 300 tropas a q ataquemos 8 ou 10 con 50 tropas , logo estes compañeiros terían compensadas as perdas enviandolles entre todos os recursos correspondentes a esas tropas
ventaxas: menos perdas de tropas , mási agresividade , maior coordinación , as tropas dun xogador forte serán máis potentes q as doutros

inconvintes: eses xogadores retrasaranse un pouco máis q se envian 50 ou 100 tropas

e xa remato
saudos!

Beni
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Motero666 Dom Ago 10, 2008 10:16 pm

O tema basease en enviares un número de tropas que ainda sendo poucas (10) fagan un total como para que o atacante quede sen as suas, suponse que en esto participaríamos todos os membros da alianza, non sei cantos somos en total, pero isto e un tema a estudiar, cantos enviarían tropas en cantas quedarían en total na aldea atacada. Pensade que eu por exemplo non teño ainda paladins pra enviar hata fai pouco tampoco podería enviar tropas porque non teño debido os ataques.

Se 20 persoas mandan 10 tropas por exemplo 5 infantería defensiva e 5 a cabalo en total tería 100 tropas infantería defensiva e 100 a cabalo, e so falo de 20 persoas penso que seremos mais de 20 enviar tropas. Por outro lado a quen se lle envien ha de ter o castelo e a muralla ben subidas. E moitos recursos pra que non morran. E ten que ser un xogador activo se non....

esta tactica so ten eficiencia cando e muita a xente que participa, o problema pode ser que seamos poucos.

Motero666
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 19
Fecha de inscripción : 03/08/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Falta de companherismo

Mensaje  xocas Mar Ago 12, 2008 12:13 am

Coido que isto ten que cambiar, eu ofrezo a minha modesta axuda a quem a precise. Tenho poucas tropas pero están a disposicióm da alianza .... Espero que podamos axudar ós nosos companheiros da mao de Beni. Así que espero recibir pronto uma mensaxe que me diga onde mandar tropas e a que hora deben chegar para poder facer uma estampada a algúm que anda sempre a atacar os nosos companheiros.

Creo que debería de haber máis ofrecementos ... vos que pensades?

xocas
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 13/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty AXUDEMOS A ENXEBRE .....

Mensaje  xocas Mar Ago 12, 2008 12:53 am

VENHA AXUDEMOS A ENXEBRE .... DEFENDÁMONOS

xocas
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 13/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Enxebre Mar Ago 12, 2008 1:09 am

xocas escribió:VENHA AXUDEMOS A ENXEBRE .... DEFENDÁMONOS

Tamén hai que axudar a GALEGO que é atacado polos mesmos, demostremos que somos unha alianza unida.

Enxebre
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 04/07/2008

Volver arriba Ir abajo

no puedo hacer mas... Empty Re: no puedo hacer mas...

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.