GaLiZa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Espallamento da alianza

5 participantes

Ir abajo

¿Que solución é a máis recomendable o problema da distancia entre os membros da alianza?

Espallamento da alianza I_vote_lcap88%Espallamento da alianza I_vote_rcap 88% 
[ 7 ]
Espallamento da alianza I_vote_lcap0%Espallamento da alianza I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Espallamento da alianza I_vote_lcap0%Espallamento da alianza I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Espallamento da alianza I_vote_lcap12%Espallamento da alianza I_vote_rcap 12% 
[ 1 ]
Espallamento da alianza I_vote_lcap0%Espallamento da alianza I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Votos Totales : 8
 
 

Espallamento da alianza Empty Espallamento da alianza

Mensaje  alexa Sáb Ago 02, 2008 6:02 pm

Un dos meirandes problemas que temos como alianza é o alonxados que estamos moitos de nós do resto, situación que se reflexa claramente o mirar o mapa da alianza, estamos demasiado espallados. Isto fainos máis vulnerables o que conleva unha maior dificultade a hora de crecer e defenderse.

Por tanto esto é unha situación que temos que resolver e temos que tentar facelo desde xa.

Plantexouse a idea de crear un reducto donde se concentransen tódalas aldeas, salvo as xa existentes, da alianza. Pero isto, ademais de moi díficil de encontrar a mencionada zona, levaríanos a unha situación de abstracción do resto do travian, ninguen a quen atracar... o que a larga faríanos máis débiles.

Por tanto a solución plantexada é concentrarse nos 3 puntos máis fortes da alianza, onde se encontran xa máis dun membro con poder militar e que poden dar certa protección os que decidan creala aló.

As 3 zonas mencionadas serían onde se encontran:

- noruk/Reef
- archy/puchenko_
- Beni/alexa (agora mesmo esta zona non existe como tal, senon cás seguintes aldeas)


Aínda así tódalas zonas son conflictivas, có cal sería aconsellable falar antes cós membros que se atopan nesa zona para evitar o máis posible os "puntos quentes", e poder crecer en paz.

Estas zonas son orientativas, se alguén máis está nunha zona pouco atacada ou na que se atopen xa varios membros que porfavor o indique. O igual que se hai calquera outra idea para resolver esta situación.

Algunha outra solución? Rolling Eyes

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty espallamento da alianza

Mensaje  mor Sáb Ago 02, 2008 6:23 pm

eu creo que e mellor concentrarse nas nesas tres zonas por que ai teremos mellor protecionn contra posibels ataques...anque eu tamen estou nunha zoa vastante trankila so hai unha alianza "vastante grande" (stars)pero o problema e que os ataques tardan moito en chegar os novos destinos...un saudo a todos roger

mor
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 26/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Re: Espallamento da alianza

Mensaje  noruk Dom Ago 03, 2008 5:25 pm

Eu creo no dos tres zonas, fundar a partires de agora as aldeas nesas zonas segundo a proximidade de cada un

noruk
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 16
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Re: Espallamento da alianza

Mensaje  Taspi Dom Ago 03, 2008 8:52 pm

Eu tamén creo que é mellor concentrarse nesas tres zonas... así créanse tres puntos fortes e non estar todos apiñaos nun só sitio...
Así tamén nos acercamos e estamos un pouco centrados con respecto a todos os da ali.

Taspi
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 15/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Espalhamento

Mensaje  xocas Vie Ago 08, 2008 8:03 pm

Xa sei que se estamos xuntos e máis fácil de defenderse, mais .... o melhor é estar xuntos cando se precisa axuda sen importar demasiado as distancias ... Eu prefiro enviar reforzos a 2 días de distancia para defender uma aldea a non poder defender por min mesmo as aldeas, quero dicir, non podería enviar recursos das minhas aldeas actuais as "novas" sen ter que me barbear duas ou tres veces entretanto, se preciso enviar as tropas a resguardarse noutro pobo dos meus agora fagoo en 8 - 10 minutos despois teríame que esquencer delas ate que .... tivera que cortar de novo as unhas .... Etc.

xocas
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 5
Fecha de inscripción : 13/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Re: Espallamento da alianza

Mensaje  Taspi Sáb Ago 16, 2008 2:50 pm

Gostaríame saber como quedou un pouco este tema...
porque estou creando os meus colonos pra fundar a miña nova aldeiña, e querría saber se se chegou a algún acordo e a fundo nunha desas zonas... ou a fundo onde eu máis me pareza.

Taspi
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 15/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Re: Espallamento da alianza

Mensaje  alexa Sáb Ago 16, 2008 11:23 pm

Non se chegou a ningún acordo xeral, deixase o criterio de cada un.

Hai de todo, algúns optamos por si "mudarnos" (eu proximamente), por razóns de seguridade e de q cada vez faise máis necesario contar con compañeiros preto. Outros en cambio prefiren quedar onde están pois son boas zonas e sonlle máis fáciles para defenderse e crecer.

Ou sexa q si desexas unirte a algúns deses núcleos perfe, xq están xa formandose. Senon che conven pois non pasa nada.
O facelo ou non depende do que a cada un lle conveña máis para como quere evolucionar a súa conta.

alexa
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 02/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Espallamento da alianza Empty Re: Espallamento da alianza

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.