GaLiZa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

5 participantes

Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

Mensaje  Zeit Vie Oct 17, 2008 3:31 pm

Boas; na miña tarefa de ir buscando novas coalicións coas que poder crear unha fronte común no sector que nos favoreza, cheguei a establar contacto de novo cos señores de $(ò_ó)$, e intentei acordar unha coalianza... Tardei tres días en recibi-la resposta, e foi esta:

Kairi: "La gente de mi ali sigue pensando que una fusión sería lo mejor... ¿Qué opinas?"

Ó que lle contestei:

Zeit: "Tendría que consultarlo con mi gente, pero intuyo que opinarán lo mismo que la otra vez... (NOTA: xa lle dixera que votaramos non aquela vez que o preguntou Reef)... a no ser, cuales son las condiciones de fusión? Porque no todos cabemos en una sola alianza."

E recibin a oferta, que é a seguinte:

Kairi: "Lo ideal sería mantener las dos embajadas con reajustes, de manera que una de ellas quede algo más destacada. Los mejorcitos de ambas alis (no solo por los habitantes). Manteniendo cargos, compartiendo foro. También se puede hacer una especie de coalición-fusión. Ambas embajadas siguen iguales, pero compartimos foro y unificamos un poco la organización.

Polo que agora vos pregunto, e quero que vote a maioría: Qué opinades? Eu, como votante que son tamén, opino que a estas alturas de server, e vendo como é o panorama xeo-politico-militar dos arredores, opino que nos beneficia a opcion b (a q está subliñada): mantemonos como estamos pero gañamos organización e un aliado poderoso para facer fronte a Aesires, LMdCs e demáis parecidos que pululan ó noso redor.

Adxuntarei unha taboa de votación, pero atención!: Se queredes declina-la oferta, expoñede a vosa razón, que todo se pode falar e podemos intentar (se se pode) mellora-la oferta.

Así pois, voto o primeiro:
Voto pola opción B (unificación de foro e mellora da organización, mantendo embaixadas separadas), porque nos beneficia enormemente ser ter que cambiar nada.

Espero vosa resposta, saudos.

EDITO: As opcións son:
A) Fusión de feito con $(ò_ó)$, ou sexa, absorción.
B) Fusión federada con $(ò_ó)$, ou sexa, cohabitación.
C) Rexeitamento
D) Contraoferta

Hai que razoar o por qué de cada resposta, saudos
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty resposta.

Mensaje  jaliza Vie Oct 17, 2008 7:14 pm

Hola, eu creo na coalicion, pero non teño pensado irme desta ali, ainda que caia en picado eu irei con ela.
non me gustaria que os meus compañeiros marchasen pra estar na deles.
Eu non quero que ningun de eles veña pra a nosa, moitos quixeron, pero non eran galegos...e non entraron.
eu son consecuente ata o final, por iso non me gustaria que antes non e agora si.

se queren un foro compartido, xa poden pillar o diccionario da lingua galega...
sei que esta ali necesita un repaso, pero o problema non creo que o solucionen os de fora...

podo parecer radical, ou non, eu acatarei a decision de todos, e farei o que a malloria diga.
so digo, despois de todo este tempo...agora tirarase pola borda iso de ser alianza galega o 100%???

saudos rapaces.
jaliza
jaliza
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 23/07/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Re: Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

Mensaje  Mauric Dom Oct 19, 2008 1:26 am

hola
eu son do sector - + polo que me pilla bastante lonxe XD
pero xa vin que ai bastante xente no -- e creo que o mellor seria a opcion b para manter a alianza galega,
pero o unificar o foro creo que nos beneficia á hora de axudarnos entre as alianzas.
o meu voto vai para a B
1 saudoo

Mauric
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 7
Fecha de inscripción : 16/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Plazo de votación

Mensaje  Zeit Lun Oct 20, 2008 8:08 pm

Vou avisalo para por si acaso:

Sei que todo o mundo leu a mensaxe que lle mandei polo Travian, e tamén que varia xente entrou no foro (ainda que só votamos 3 persoas). Non entendo o por qué, pero bueno, eso é cousa de cada un.

Asi pois, os votos que se van contar son os emitidos. O tempo de votación é unha semana dende o día 17, ou sexa, remata o 24 deste mes (creia que nun día votariades todos ou a maioria, pero vexo que non é así). A partir de ahi eu seguirei para adiante coa proposta mais votada, apelando que quen non vota perde o dereito, ou tamén en que quen non vota considerase "voto en blanco", o que se traduce por "apoio á opción máis votada", coma na vida real.

Avisoo para que se queredes decir algo, para que non vos cortedes que aínda hai tempo.

Saudos.
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Re: Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

Mensaje  maeloc Mar Oct 21, 2008 3:13 am

Ola,

Vendo os mapas das alianzas, vexo que a nosa está radicada sobre todo no sector noroeste, mentras que $(ò_ó)$ está case exclusivamente no suroeste. Penso que a utilidade da coalición é relativa, a min desde logo quedanme demasiado lonxe e non me afecta demasiado, pero seguramente os que os teñan ao lado verán as cousas de outra forma :-)

Ahí van os mapas:

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Galiza11

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Orella10

Dito esto, a opción A) pareceme inaceptable, o sentido desta alianza é a galeguidade, si lle quitamos eso perdería moita da súa razon de ser.

A opción B) pareceme asumible, prefiro o foro en galego pero tampouco hai que ser fundamentalistas. Ademáis chegado o caso podese desfacer o movemento e non perdemos o control da alianza.

Eu Voto C) porque non lle vexo especial interés á coalición na zona que estamos a maioría.

Como dixo jaliza, os nosos problemas están dentro da casa e non vai vir ninguén a arranxalo, pasa por maior participación, colaboración é incorporar máis xogadores galegos na zona noroeste. Está na man de todos nos.

Saúdos,

maeloc
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 19/08/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty A Maeloc

Mensaje  Zeit Miér Oct 22, 2008 1:47 am

Xa... está en mans de todos coller galegos para a alianza no sector da maioria... pero os nosos maiores inimigos andan a maioria onda estan os señoritos $(ò_ó)$ (como case todos os nosos aliados, podes comprobalo):

(non me deixa pega-lo enlace enteiro... miradeo vos a ver aqui (unide as partes copiando todo nunha liña)

http://travmap.shishnet.org/map.php?lang=es&country=Spain&server=s2.travian.net&alliance=
.%C3%86sir.%2C%20%20Galiza%2C%20%24(%C3%B2_%C3%B3)
%24%2C%20W.K.%2C%20-UPT-%2C%20c(%C3%B5_%C3%B5)n%2C%20EPC&groupby=alliance&colby=alliance&casen=on&azoom=on&format=png&

Por iso, aunque eles nos o saiban ou nn se dean conta, servirianos de escudo xDDDDD

P.D: imos 2 a 2... e qedan 2 dias... a ver se vota alguen mais Razz
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Re: Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

Mensaje  fabiomiguez1 Miér Oct 22, 2008 10:26 pm

B!!!

por que me parecen unha alianza forte e serian uns bos aliados, fusionarse con eles non... que pa algo somos Galiza e en contra deles tp por q os hay bastante fortes... unha coalicion estaria ben XD

ala xa votei...

Zeit contento Very Happy XD

fabiomiguez1
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 09/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Votación Pechada

Mensaje  Zeit Sáb Oct 25, 2008 3:58 pm

Bueno xente, xa acabou o prazo de votación. Resultado:

A) 0 votos
B) 3 votos
C) 2 votos
D) 0 votos

De modo que maioría para a opción B (os demáis tivéchedes tempo de sobra para votar).

Póñome en contacto con Kairi para informarlle do resultado, logo xa edito este por para que saibades que imos facer, saudos.
Zeit
Zeit
Noob
Noob

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 13/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar Empty Re: Re-oferta de $(ò_ó)$, importante votar

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.